Tröstshopping

Idag efter skolan for jag till stan och till en optiker. Fick linser och ska kanske beställa glasögon sen. Usch :(
Tyckte lite synd om mig själv efteråt när linsen kliade i ögat så gick till bianco och tröstshoppade ett par ballerinor jag tyckte var söta. Kan ju inte ha för många av dom! :)



filmtips


An American crime
. Himla gripande film. Rå och obehaglig men ett måste att se. Den är baserad på en sann historia.

-

150753_302521973161829_128393930574635_686870_300499790_n_large

lördag

Igår efter skolan for ja till tommy så ja va i malax hela kvällen. Och ikväll fanns nu int riktit nå som locka att gör så ja lämna hemma. Helt okej att bo i ziperallen och se på film också :)


Lite smått från igår

Igår va jag först och jobbade med mamma och sen for jag och natasha å titt lite på mellandagsrean. Hitta nu inte så mycket men någonting iallafall. Sen på kvällen for jag till malax :)
 
stickadtröja   JC   / /   halsband   ginatricot   / /   eyeliner   H&M   / /   mascara   Anttila   / /   parfym   Seppelä    
 
 

Follow on Bloglovin