Blondinskämt gör mej sad


Kvällen har jag tillbringat hos ronja med jennica och janice.
Såg på reprisen av victoria secret fashion show och sånt. mysit
 

Annandag jul



Testar lite nytt kamerastuff som jag fick i julklapp. Fjärrutlösare och 50mm objektiv <3



Teneriffa 2012

Jag är så otroligt trög men här kommer äntligen bilderna från i november när jag var till Teneriffa.



elin



drogen. drack flera burkar iste om dagen


 
fiskspa. kittla som fan men lite kul var det ju också ;)



stranden. åh vad jag saknar stranden <3




man måste ju va lite spontan. men det är inget jag skulle göra om! :D



och fan vad vi gick. det känns som om vi inte gjorde något annat än gick hela veckan



utsikten från vår balkong <3



och bästa av allt, det fanns mcdonalds där!



Follow on Bloglovin